10 Aralık 2010 Cuma

Cem Vardarcı'nın kıymetli sınıf arkadaşı Çağrı Özsaatçiler'in yorumları

hayatımda tanıdığım en güçlü kadına ...10 Aralık 2010 Cuma, 21:48 tarihinde Çağrı Özsaatçılar tarafından eklendi
Biraz evel sen ve Cem'in başarılarından birine daha şahit oldum ..

sen inanılmaz birisin ..

..... ANNESİN!!..

Hayatta sevginin ne olduğunun ,hayata nasıl inadına karşı koymanın, hayata karşı nasıl bir savaş verilmesi gerektiğinin , sabrın ve azmin göstergesisin ... bir annesin ...

Sen o ufacıcık yüreğinle ilk başta Cem'e sonrada kimin ihtiyacı varsa sevgiye, okşanmaya ya da her ne konuda derdi varsa , ya da yapılması gereken birşey olduysa onun yanındaydın hala da öylesin ...

Gülçin Teyzem seni 4 yıldır tanıyorum .. Ama inan hayatımda hafızamdan silinmeyen ve silinmeyecek kişilerden birisisin .. bilmiyorum doğrumudur ama sen bence süperkahraman gibisin :)

Bizler okadar kolay pes eden insanlarızki bu toplumda en ufacıcık engelde vazgeçmeyi seçip , oluruna bırakıveriyoruz hemen .. Ama insanlar bilmiyorki kimler neleri ne zorlukları aşıp neler başarıyor..

Ama ben seni tanıdıktan sonra hiç vazgeçmedim sadece belki erteledim kendimce ... En ufacıcık problemleri gözümde büyütmeyi bıraktım mesela.. hayata daha sağlam adımlarla basıyorum ... hayatın bukadar kolay ve ucuz olmadığının farkına vardım ... dedim ki o kadar da kolay değil çağrı ...

Sen bu dünya da hiç kimsenin "anne" dışında yapamayacağı şeyi yaptın . Cem'i yeniden dünyaya getirdin .. Ve kesinlikle eminim senin hayatını bilen herkes kendince senden "benim gibi" kendine bir pay çıkardığına eminim ..

Ne zaman bir ümitsizliğe ya da üzüntüye düşsem aklıma sen geliyorsun..Hayır! diyorum kendi kendime bu kadar kolay "pes etme" meliyim ...



...

Az önce yazdıklarım senin bir insan hayatında değil bir çok insan hayatında neleri değiştirdidiğinin göstergesi.. ben sadece bunlardan biriyim ... Cem'in başarılarını izlerken sana bunu yazmaya karar verdim ... sanırım sana içime dökmek istemişim ...



Ve sen benim eminim ki bir çok kişinin de hayatında gördüğü "en güçlü kadınsın" "annesin"...





Hep böyle kal.....



Sadece Cem'in değil hepimizin sana ihtiyacı var...

SENİ SEVİYORUM ...



Çağrı ÖZSAATÇILAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder