8 Şubat 2013 Cuma

Devlet Keman Sanatçısı Tuncay Yılmaz ile Yaşar Üniversitesi Keman Öğrencisi Cem Vardarcı KAMED Yağmur Çocuklar Projesine destek oldular

Hürriyet Ege
KADIN Meclis Üyeleri Derneği’nce hayata geçirilen ‘Yağmur Çocuklar’ projesi kapsamındaki ikinci etkinlik Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde gerçekleştirildi. 'Yağmur Çocuklar Topluluğu’ buluşmasında İzmir’in önde gelen kadınları, otistik çocuklarla birlikte muhteşem bir geceye imza attı. Vali Cahit Kıraç ve eşi Berrin Kıraç, Devlet eski Bakanı Işılay Saygın, eski milletvekili Faruk Demir’in yanı sıra İzmir iş, sanat ve cemiyet hayatının önemli isimleri katıldı. Sırasıyla Sabahat Akşiray Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi Mehter Takımı, Konak Moris Bencua Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi öğrencileri, dünyaca ünlü perküsyon sanatçısı Okay Temiz, piyanist Burçin Büke ve yağmur çocuk Ateş Güldoğan, keman sanatçısı Tuncay Yılmaz ve Cem Vardarcı ile Faruk Demir sahne aldı. Ardından İzmir’in önde gelen kadınlarından Filiz Eczacıbaşı Sarper, İrem Pehlivanoğlu, Melis Barçın, Ayşe Akın, Yeşim Veryeri, Deniz Sakman, Gülnur Vural, Özgür Yasemin ve Defne Atakan, otistik çocuklarla tango gösterisi sundu. Geceden elde edilen gelir, Anadolu Otizm Eğitim ve Mücadele Vakfı, Konak Moris Bencuya Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi ve Sabahat Akşiray Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi’ne bağışlanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder