28 Kasım 2010 Pazar

ÜBAGSL Müzik bölümünden 2010 da mezun olanCEM VARDARCI'nın ANDAÇ YAZILARI

CEM VARDARCI'nın ANDAÇ YAZILARI

IRMAK ÇETİK
Kıymetli Arkadaşım Cem,
Seninle gurur duyuyorum
Dört yıl bize yetmeyecek biliyorum
Biz tüm yaşantımız boyunca görüşeceğiz.
Çok güzel şeyler paylaşacağız seninle
Şimdinin ve geleceğin müzisyenisin sen.

IRMAK TEMİZER
Masallardaki prensler kadar centilmen,iyi yüreklisin,bir pamuk gibisin.
Pırıl pırıl bir kalbin var.
Sen Cem Vardarcı...
Bir melekle aynı sınıfta olmak her zaman huzur verdi bana.
Bebek kadar saf ve temizsin.
Hep benimle ol.
Senin sevgin kalbimde öyle büyük ki anlatılamaz,ölçülemez,sadece yaşanır.
Seni çooooook seviyorum bebeğim.


YASEMİN KAHRAMAN
Cem Vardarcı:Dört senedir birlikte yaşıyoruz herşeyi.Acısıyla,tatlısıyla çok günler geçirdik.
Annen de sen de bizi teker teker ailenizden biri gibi sevdiniz.Bizde sizi öyle tabi...
Senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok şanslıyım.Bütün mutluluklar senin olsun.
Çok başarılı olacağına eminim.Seni özleyeceğim kendine çok iyi bak

Merve Biçer
Canım kuzum,tatlı piyanistim.Ne mutlu bizlere dört seneyi paylaştık.Bak
üniversiteyi kazanınca bizi unutmak yok tamam mı??Görüşmek üzere..İyi yarınlara...


PINAR TANRIVERDİ
Cemim benim...
Yanında huzur bulduğum en temiz kalpli kişisin sen:)
Meleksin.
Sınıfa geldiğin gün daha dün gibi.
Ne de çabuk geçmiş dört yıl iyi ki tanımışım seni.
Yetenikli arkadaşım benim.
En çok da tarih hafızanı seviyorum:)


YASEMİN KAŞIKÇIOĞLU
Seni yaklaşık dört yıldır tanıyorum.
Sen çok iyi bir insansın.
Annen Gülçün Teyze'de öyle.
Senin bana okula geldiğn anda"Yasemin naber" demeni ve earthquake(deprem) kelimelerini özleyeceğim.
Kendine iyi bak

MELİS
Canım benim.Sınıfın en neşeli kişisi.
Çok özleyeceğim seni.
Aramıza yeni katıldın ama hep mutlu olmayı öğrettin.
Seni çok seviyoruz.

Sınıfımızın EN yakışıklısısın.
Aramıza

Çağla Tüccaroğlu
Canım Arkadaşım Cem:)
Dört yıl boyunca acı tatlı beraberdik.
Keman ve piyanoda her zaman böyle başarılı ol.
Kalbin hep böyle tertemiz kalsın.
Senin gibi bir arkadaşım olduğu için gerçekten mutluyum.
Beni unutmaman dileklerimle.

Canım…
Çok güçlü bir yüreğin var.
Çok yeteneklisin seni hep gururla izledim.
Bütün hayatın boyunca müzikle olasın.
Bütün iyi ve güzel şeyler seninle olsun.
Dinçer Keser

Sınıfımızın mükemmel insanı.
Çalışma azminle her şeyin en iyisini gerçekleştirdiğin müzik adına her konudaki sergilenen o günü hiç unutmayacağım,unutmayacağız.
Ayakta alkışlanmayı sonuna kadar hak ediyorsun.
İyi ki varsın iyi ki bizimlesin.
Seni çok seviyorum.
Nihal Ezgi

Deren Demirtaş
Sınıfımızın yakışıklısı.
Sınıfımıza ilk adım attığın gün bizimle o kadar uyum içindeydin ki sanki yıllardır seni tanıyor gibiydik.
Sıcakkanlılığın güleryüzlülüğünle kendini çok sevdirdin.
Bizlere müzik adına yaptığın tüm çalışmalar herkesi hayran bıraktın kendine.
Umarım canım benim en iyi yerlere ulaşırsın.
Seni çok seviyorum.

Benim akıllı yetenekli yakışıklı arkadaşım.
Seni çok seviyorum.
Sınıfımızın biriciği.
Hayatın boyunca mutlu ol.
O güzel yüzün hep gülsün
İstediğin hak ettiğin yerde olacağına eminim.
Kendine iyi bak beni sakın unutma
Zeynep Uslu

Sınıfımızın en sevgilisi.
Her alanda tüm başarılar seni bulsun.
Ve mutluluklar peşini bırakmasın.
Kendine çok iyi bak
Gönenç Karaca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder