25 Aralık 2010 Cumartesi

Cem Vardarcı^nın terapi VCD leri hakkında

Cem'in terapi VCD leri

Bu Video Cd ler tamamen kisiseldir.
Oglum Cem Vardarci'nin ozel terapi seanslarini cektigim ,Cem'in gereksinimleri dogrultusunda duzenlenmis ,terapi filimleridir.
Bu filimler tavsiye niteligi tasimaz.
Kopyalanip uzerinden gelir elde edilemez.
Bu filimleri cekmemdeki amac
1-Neyi ,nasil uyguyladiklarini kayit etmek icin
2-Buradaki terapistlere "tam olarak boyle istiyorum"demek icin
3-Oglum Cem Vardarci'nin gelismesini takip edebilmek icin
4-Eger bir gun "iyilesirse" "bak biz nelere katlanmistik"diyebilmek icin
5-Birgun oglum iyilesirse ekonomik gucu ve lisani ,cesareti olmayan otizmli cocuklarin ailelerine gonullu yardimci olmak icin



1997 yilinda ilk Israil'e gidisimizi kaydetmemistim.
Donusumde buradaki terapistlere yapilacaklari tarif etmekte cok zorlandim ,"sensory"kelimesini bile isitmemislerdi,hele hele oradan satin aldigim materyalleri hayatlarinda ilk kez goruyorlardi iste o zaman cocuklarimiza saygisizlik ettiklerini dusundum
Bir kurum acilrsa "dogru is" yapilmali.
Bu iste bir cocugun "hayati" soz konusu olursa
Biliyorum ki sizlerde bu isi mucadele ile bayrak yarisi haline donustureceksiniz
Kolay Gelsin
Gulcin Vardarci

1 yorum: