6 Aralık 2010 Pazartesi

Egede Son Söz Deniz Aryal Roaract Gülser Vardarcı

İzmirli Rotaract’ların Başarısı





İzmir’e katkıda bulunan her türlü dernek ve örgüte gerçekten büyük bir sempatim ve sevgim var. Bunların başında da Rotary Derneği geliyor. Ben Rotaryen değilim, bir ara istedim ama baktım ki, ciddi şekilde zaman ayırmak gerekiyor, ben de dışarıdan, Rotaryen dostlarıma destek olmayı tercih ettim.



Son yıllarda Rotaryenlerin çalışmalarını yakından takip ediyorum. Gençler, yani Rotaract’lere bakıyorum, bir gün engelli bir vatandaş için yemek düzenliyorlar, bir diğer gün ayrı bir organizasyon yapıp, kazanılan bütçe ile okullara yardım ediyorlar, Anadolu’ya kitap yolluyorlar. Her katıldığım davette aynı şeyi fark ediyorum; birlikte hareket etmenin bilinci ile o anki ihtiyaç sahibi ya da sahipleri kim ise, onlara yardım eli uzatmanın mutluluğu yüzlerine yansıyor. Bizim için Rotaryen dostlarımızın davetine katılmak çok keyifli tabii, ancak böyle önemli geceleri düzenlemek, haftalar öncesinden hummalı bir çalışma gerektiriyor.




Bugün size bahsedeceğim kişi de, belki de tanıdığım en çalışkan Rotaract’lerden biri, henüz 26 yaşında olmasına rağmen İzmir için birçok başarıya imza atmış, yardım elini ihtiyaç sahiplerinden hiç ayırmamış genç bir İzmirli hanım; Gülser Vardarcı.


Gülser ile ortak dostlarımız aracılığıyla yıllar önce tanıştık. Genç yaşına rağmen son derece olgun, çalışkan ve akıllı bir hanım olduğu hemen fark ediliyor. Gülser, iş hayatında babasının en yakın yardımcısı olmasının yanı sıra, gördüğüm en başarılı Rotaryenlerden biri. Bornova Rotaract başkanı seçildiği zaman öyle yoğundu ki, hiç görüşemedik diyebilirim, ama çalışmalarını hep takip ettim. Bir yıl içinde yaptığı yardımlar ile İzmir’de adından söz ettirmeyi başaran arkadaşım, şimdi de harika bir gecenin davetiyesi ile çıktı karşıma.

Konak Rotaract Kulübü, meslek sahibi olmaya, mesleki gelişime, mesleğinde saygın ve örnek alınacak bireylere verilmesi gereken destek ve önemden doğan ‘Meslek Hizmet Ödülleri” projesi sebebiyle, 4 Mart 2010 Perşembe günü Saat 19.00’da Ege Palas Oteli’nde bir ödül töreni düzenliyor. Rotaract 2440. Bölge Rotaract’larından oluşan 600’ü aşkın genç insanın sunduğu adayların 1000’i aşkın kişi tarafından oylanmasıyla Basın-Yayın, Eğitim, İş Dünyası, Sağlık, Sanat ve Sivil-Toplum olmak üzere 6 dalda belirlenen kişiler ödülleriyle buluşturulacak. Ödül Töreni’nin onur konukları Konak Belediye Başkanı Hakan Tartan ve ünlü sanatçı Müjdat Gezen olacakmış. İzmir’e kendi mesleğinde başarıları ile hizmet etmiş insanları unutmamış Rotaract Klübü. Başarının takdir edildikçe çoğaldığına inanıyor, böylesine ince düşünülmüş bir organizasyonu düzenleyen Konak Rotaract Kulübü’ne bir İzmirli olarak teşekkürlerimi sunuyorum. İzmir için atılan en küçük bir adım dahi şehrimizi ileriye taşıyor. Bunu hiçbir zaman unutmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder