3 Aralık 2010 Cuma

ÇOCUĞUNUZA ARSENİK YEDİRİR MİSİNİZ? GÜLÇİM VARDARCI

ÇOCUĞUNUZA ARSENİK YEDİRİR MİSİNİZ?

1989 doğumlu oğlum Cem Vardarcı’yı tedavi için
1998 de Amerika’ya götürdüğüm zaman doktor bana mucize olacağını söylemişti.
Ama daha sonra otelime ziyarete geldi ve elinde bir kitap vardı.
O kitaptaki yöntemleri uygularsam Cem’in iyileşeceğini söyledi.
Ben mutfağa gittim.
İçimden sürekli olarak “HAİN” diyordum.
Eğer bir kitap okuyarak iyileştireceksem o kadar yolu neden gitmiştim ve
O kadar masrafı neden yapmıştım?
Eve döndükten sonra kitabı Çeşme’de okudum.
İnanın okurken havalara zıpladım.
O güne kadar oğluma yedirdiklerimin hepsi yanlış ve oğlumu gerileten gıdalarmış.
Oğlum o gıdaları yerse hastalanıyormuş ve o gıdalar beynini yok ediyormuş.
Derhal o tür gıda alımını kesmeliydim.
AMA NASIL?
En sevdiği gıdalar kesin yasaktı.
Örneğin MAKARNA,HAMBURGER,PUDDİNG hepsi hepsi yasaktı ve en çok onları yiyordu ve yaşam biçimimizi değiştirmek söz konusu olamazdı.

Kitapta bir tahlilden bahsediyordu ve ne kadar aradıysam da Amerika’da bu tahlili yaptırmak için hiçbir doktoru ikna edemedim orada laboratuarlar doktor yönlendirmeden tahlil yapmıyorlar.
Tabi ülkemiz bu konularda daha ılımlı.
Burada doktorları tahlili istemeleri için ikna etmem zor olmadı.
Labarotuvardan kit istedik.
İdrar ve kan istenen sekilde alındı ve Perşembe Kansas’ta olacak şekilde pazartesi kargo firmasıyla yolladık.
Sonuçlar inanılmazdı.
Cem’de +4 kandida mantarı vardı ve kesinlikle glüten ve kazein YEMEYECEKTİ
Şimdi ne olacaktı?
Genellikle okuduğumu anlarım ama sorun okuduğumu anlatamamakta .
Ailede Cem’in ekmek yemeyeceğini anlatırken bana tuhaf tuhaf baktılar.
Bu konuda henüz yayınlanmış bir şey olmadığı için kimseyi ikna edemiyordum.
Büyükler bu konuda tutucuyken Cem’i nasıl kandırabilirdim en sevdiği şeyleri yememeğe.
Biz anne oğul bir işbirliği yapmıştık.
Cem benden onu normale döndürmem için yardım istemişti.
Ben de damardan girdim ve iyileşmesinin bu gıda alımını kesmesini söyledim.
Beklemediğim kadar kolay kabullendi.
Ama ikinci handikap başladı.
Glütensiz gıdayı nereden bulacaktım.
Allahtan internet harika bir olay.
Hemen yahoodan yazınca kutuphaneler evinize geliyor.
Adresler,fiyat listeleri her şey çok kolay.
Doğru bilgi ve para ile halledilemeyecek şey kalmadı gibi.
Cause you’re special (çünkü siz çok özelsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder